BetSite
ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ => Συστήματα και στήλες => Μήνυμα ξεκίνησε από: doctor στις Σεπτεμβρίου 30, 2017, 21:07:μμ
-
Μας εκανε το κέφι η ΑΙΝΤΡΑΧΤ στο 90+4 και με 10 παίχτες και μαγγωσαμε καθαρά 2950 (310 ο φόρος) με 9 αγώνες και ποντάρισμα 3 ευρώ!!
(http://www.betsite.gr/doc30092017.jpg)
Το δελτίο δεν εχει εξαργυρωθεί ακόμα γιαυτό εχω κόψει τα σημεία με το bar code
-
Συνέχισε να τους γλεντάς μεγάλε γιατρέ.....Ανέβασε του ΟΠΑΠ και άλλο την πίεση....Πάντα τέτοια μέσα από την καρδιά μου.
-
:) :)
-
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΑ...!!!
-
Doctor είσαι πολυ μάγκας στείλε και σε μας κανένα στοίχημα μπάς και πάρουμε και εμείς κανένα φραγκο γιατι θα πάμε φυλακή!!! χρωστάμε παντού....
-
ωραιος
-
Παιδιά ούτε μαγκας είμαι ούτε γκουρού.Απλά ακολουθώ εναν στάνταρ τρόπο παιχνιδιού με λίγα χρήματα ποντάροντας σε υψηλά κέρδη.
Τα σημεία τα επιλέγω μετά απο μελέτη των στοιχείων που σας δίνουμε στην κεντρική σελίδα του betsite. Για μένα η προιστορία στις μικρές Αγγλίες
μετράει πολύ. Επίσης κάποιες ομάδες που με εχουν πληρώσει στο παρελθόν τις εχω στα "αγαπημένα". Απο εκει και μετά μετράει το ένστικτο και βέβαια η τύχη. Ακριβώς μια εβδομάδα πρίν έχασα αντίστοιχο δελτίο οπου είχα την Μπρέντφορντ ασσο και οβερ και εμεινε στο 1-1.Πονάει αλλά οταν το δελτίο
κοστίζει 3 ευρώ λες δεν πειράζει συνεχίζουμε. Τέτοια δελτία φτιάχνω 8 με 10 κάθε Σαββατοκύριακο.
Εδω βάζω ολοκληρωμένη την εικόνα του δελτίου μετά την εξαργύρωση (εχουμε και δύσπιστους τι να κάνουμε)
(http://www.betsite.gr/doctor10.jpg)
-
Καταρχάς είσαι μάγκας που μεταξύ τόσων αγώνων διάλεξες αυτούς που σε έστειλαν ταμείο....Δεύτερον, που με τόσα λίγα τους πήρες τόσα πολλά όπως έχεις κάνει κι άλλες φορές...Και τρίτον και εσύ και ο Ζαχαρίας είστε μάγκες και αρσενικά γιατί πολύ απλά.....είστε....Ο Θεός να σας έχει καλά και την άλλη φορά το κοντέρ σε αντίστοιχο δελτίο να γράψει 22950...Και βάλε και κάνα σκόρδο γιατί μην νομίζεις πως χαίρονται όλοι...
-
;) ;)