BetSite
ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ => Συστήματα και στήλες => Μήνυμα ξεκίνησε από: stat-man στις Αυγούστου 12, 2019, 18:41:μμ
-
Καλησπέρα στην παρέα...
Παίζω παιχνίδια με απόδοση από 2 και πάνω και συνήθως χάνω 4-5 στην 15άδα που παίζω στον ΟΠΑΠ.
Έχετε να μου προτείνετε ένα σύστημα με πάρα πολύ λίγες στήλες που να έχει κέρδος; Αν το παίξω απλό σύστημα πχ να ζητάω 11άδα μου βγαίνει 2.366 στήλες αν δεν κάνω λάθος.Μπορούμε με κάποιο άλλο σύστημα να ποιάνω 11άδα αλλά με πολύ λιγότερες στήλες; Με όρους ίσως;
Δηλαδή , με δεδομένο το παραπάνω ποσοστό επιτυχίας μου , πως με συμβουλεύεται να παίζω;
-
ΟΧΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!