https://betohunter.proboards.com/ (https://betohunter.proboards.com/)
Παίχθηκαν 4,20 ευρώ.
Επιστροφές 2,08 ευρώ.
Καθαρό ταμείο 1,66 ευρώ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ...ΓΙΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ...
ΛΕΣ ΤΑ ΕΞΗΣ...
ΠΑΙΧΤΗΚΑΝ 4,20 ΕΥΡΩ...
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ 2,08 ΕΥΡΩ...
ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟΣ 1,66...
ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΑΙΧΤΟΥΝ 4,20 ΕΥΡΩ - 2,08 ΕΥΡΩ = 2,12 ΕΥΡΩ...(ΧΑΜΕΝΟΣ)...!!!
ΤΟ 1,66 ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ...!!!
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ...ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ...
Παίχθηκαν 10,40 ευρώ.
Επιστροφές 2,08 ευρώ.
Καθαρό ταμείο 8,32 ευρώ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ...
ΠΑΙΧΤΗΚΑΝ 10,40 ΕΥΡΩ...
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ 2,08 ΕΥΡΩ...
ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΟΣ 8,32 ΕΥΡΩ...
ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΑΙΧΤΟΥΝ 10,40 ΜΕΙΟΝ 2,08 = 8,32 (ΧΑΜΕΝΟΣ)...!!!
ΑΝ ΠΟΝΤΑΡΩ ΕΓΩ 50 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 20 ΕΥΡΩ ΕΙΜΑΙ (ΧΑΜΕΝΟΣ) ΚΑΤΑ 30 ΕΥΡΩ...!!!
ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΥ ΛΑΘΟΣ...???
Συστημα παρολι 9 σημειων για 3αδες με 6 στηλες.
Στηλες 6 Χ 0.5 ευρω = 3 ευρω κοστος.
Οταν παιζω δελτιο το κοστος προστιθετε στα παιγμενα και αυτοματα ενημερωνετε το καθαρο ταμειο.
Οταν το δελτιο κερδιζει το συνολο των κερδων προστιθετε στις επιστροφες και ενημερωνετε το καθαρο ταμειο.
Πριν την εναρξη των αγωνων το δελτιο τοποθετειτε κομπλε με ολες τις στηλες και τις επιλογες.
Οταν τα ματς ληξουν το δελτιο αντικαθιστατε μονο με τις νικηφορες στηλες και τα κερδη.
Στο καθαρο ταμειο το πρασινο χρωμα ειναι θετικο ταμειο, το κοκκινο χρωμα αρνητικο ταμειο.
Αυτα για οσους αναγνωστες επιθυμουν να παρακολουθουν.
Απλα και ομορφα.
(https://i.postimg.cc/9008bz2T/image.png)
ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑΝ...!!!
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ...!!!ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ....
ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΙΧΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΚΕΡΔΙΣΕΣ Η ΕΧΑΣΕΣ...???
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ...!!!
ΑΝ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ (ΔΟΛΟΣ)...!!!
ΣΥΓΝΩΜΜΗ ΕΤΣΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ...!!!
Tα πραγματα ειναι απολυτα ξεκαθαρα κ. Φιλλα.
Και ποσα παιχθηκαν γραφω και ποσα κερδισαν φανερα ειναι απο τις αναρτησεις της καθε στηλης.
Και δολος δεν υπαρχει οπως το λετε.
Εγω απατεωνας δεν ειμαι κ. Φιλλα.
Τωρα οποιος ενδιαφερετε ας σουμαρει τα δελτια και τα κερδη και ας δει αν ειμαι απατεωνας.
Οχι ολα ετοιμα στο πιατο.
Εχω βαλει την δουλεια μου και την σκεψη μου και μονο χαζο και απατεωνα δεν με ειπατε.
Το ταμειο αυτο ανεβαινει αποκλειστκα για μενα.
Οποιος θελει και ενδιαφερετε ας το τσεκαρει.
Καλο ειναι να μιλαμε για τον εαυτο μας και οχι για τους αλλους.
Εγω τζογαδορος δεν θελω να γινω.
Ολοι οι τζογαδοροι ειστε losers.
Eγω ειμαι επενδυτης αλλα απο επενδυσεις δεν γνωριζετε.
Βαλτε λοιπον τα ταμεια σας να δουμε τον τζογο.
Γιατι μονο κουβεντες βλεπω απο τον καιρο που μπηκα και τιποτα αλλο.
Βαρεθηκα να ακουω παχεια λογια.
Μονο φρου φρου και αρωματα.
Αμπελοφιλοσοφιες κ. Φιλλα.
Αμπελοφιλοσοφιες.
Δεν με ενδιαφερει καθολου ο τροπος παιχνιδιου σας.
Αν εχετε λεφτα για πεταμα παιξτε ετσι.
Ο τροπος σας ειναι καταστροφη.
Εσεις παιξτε για ενα δελτιο στα 22 χρονια.
Ολα τα αλλα περι αλλων κερδισμενων δελτιων εγω τα ακουω βερεσε.
Εγω δεν πεταω ουτε δεκαρα τσακιστη.
Και μεγαλομανης δεν ειμαι και ουτε θα γινω οπως δεν ειμαι και εγωιστης.
Μου αρεσει ο τροπος που παιζω και δεν θα τον αλλαξω επειδη το λεει καποιος τζογαδορος.
Επενδυτης δεν ειστε και ουτε θα γινεται ποτε με τον τροπο αυτο.
Οποτε αλλα λογια να αγαπιομαστε.
Ο τροπος σας κανει τον παικτη loser ψυχολογικα.
Το μονο που εχει να επιδειξει ειναι δελτια χαμενα στον αγωνα που παντα θα υπαρχουν αλλα ποτε νικηφορο δελτιο.
ΑΠΛΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ (Ε-Θ-Ι-Σ-Μ-Ε-Ν-Ο-Σ) ΣΤΟΝ ΤΖΟΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ...!!!ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΚΥΡΙΕ ΕΠΕΝΔΥΤΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ...
ΑΜΠΕΛΟΣΟΦΙΕΣ ΛΕΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ (ΕΘΙΣΜΟ)...!!!
ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ...ΥΠΟΜΟΝΗ...!!!
Υ.Γ...ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΑΓΚΑΣ...
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΟΤΕ...ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ...!!!!
Κ. Φιλλα ο εθισμενος στον τζογο ειστε εσεις, οχι εγω.
Εσεις ειστε ο τζογαδορος.
Εγω κοιταω να ευχαριστιεμαι την μπαλιτσα και αν βγει και κατι καλως να ερθει.
Εσεις ψαχνετε ενα δελτιο στα 22 χρονια για να παρετε 1.000.000 ευρω.
Και εχετε χασει 16000 ως τωρα χωρις να εχετε πιασει τιποτα.
Διοτι απλα δεν πιστευω οτι πειρατε λεφτα ποτε.
Ο εγωισμος σας εχει σπασει το ταβανι κ. Φιλλα.
Εχετε μαθει μονο να διδασκετε και οχι να ακουτε.
Θελετε να ειστε ο πλανητης και γυρω σας να περιστρεφονται ολοι οι αλλοι σαν δορυφοροι.
Μας εχετε φλομωσει στην αμπελοφιλοσοφια.
Οι εποχες ειναι δυσκολες και σεις ζειτε στον κοσμο σας.
Ο εθισμος σας στον τζογο κυριε Φιλλα και ο εγωισμος σας ειναι επικινδυνος συνδυασμος.
Κ. Φιλλα τα δελτια σας και η επαρση σας να τα παρουσιαζετε και να κομπαζετε για αυτα δειχνουν τον εθισμο στον τζογο και την ματαιοδοξια σας.
Εσεις αγαπητε εχετε χασει τα μαλια της κεφαλης σας στο στοιχημα ονειροπολωντας ενα τεραστιο δελτιο το οποιο δεν θα ερθει ποτε.
Ακομη και τα 103.000 ευρω που λετε εγω δεν πιστευω ποτε οτι εγιναν.
Ο εθισμενος ειστε εσεις κ.Φιλλα στον τζογο.
Εγω παιζω το 3ευρακι μου και χαλαρωνω βλεποντας τα ματς.
Εσας ο εθισμος σας εχει κανει εγωιστη, υπεροπτη, μεγαλομανη και ματαιοδοξο.
Αυτο εισπρατει ο καθενας απο τα λογια σας.
Αφηστε λοιπον τα παχια λογια περι δικου μου εθισμου και βρειτε μια λυση να διορθωσετε τα δικα σας πολλαπλα προβληματα.
Η υπεροψια σας κ. Φιλλα εχει πιασει ταβανι.
Αποδειξη η προταση σας "Με τα δικα μου συστηματα πας να γινεις μαγκας."
Εγω δεν θελω να γινω μαγκας.
Εγω κοιταω να επενδυσω στα συστηματα αυτα και να δειξω τροπο παιχνιδιου.
Εσεις το μονο που εχετε να πειτε ειναι οτι τα συστηματα ειναι δικα σας.
Οι εκπομπες δεν με ενδιαφερουν.
Ειναι για τα χαιβανια.