-
Καλημερα σε ολους και υγεια
θα θελα να δουμε τι θα γινει σημερα αντι για να τσεκαρω τη φορμα των 5 τελευταιων ματς( νικες ισοπαλιες κτλ )
να δουμε τι θα ρθει στα σημερινα λιγα ματς κοιταζοντας μονο τη διαφορα του μεσου ορου των γκολ μεταξυ τους
πχ αν μ.ο του γηπ εχει +0,6 γκολ διαφορα (υπερ-κατα)και ο φιλοξενουμενος -0,2 ,το 0,6 ειναι μεγαλυτερο αρα παμε στον ασσο
αν ειναι ισες στο Χ και αν ειναι μεγαλυτερος ο φιλ παμε στον διπλο.
Αυτο θα ισχυει ακομα και στα αρνητικα προσημα δηλ και να χανουν συνεχεια παλι θα βγαλουμε ποιο ειναι το μεγαλυτερο
βαζω εικονα τα σημερινα με τους μ.ο και τις αποδοσεις
-
Πολύ ωραίο θέμα και χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι εδώ που ψάχνουν το κέρδος χρησιμοποιώντας στατιστική, μαθηματικά και τον υπολογιστή.
Εύχομαι καλά κέρδη να έχεις.
-
Τη θετικη σου μαθηματικη ενεργεια στειλε ,και κανα φιλτρο ακομα να βαλουμε μπας και βγει ακρη 8)
-
Τι φίλτρο; Μαγικό; 8) 8) 8)
Μακάρι να τους τα πάρεις φίλε με το σύστημά σου.
-
Kαλημερα χθες ενα φαβορι και ενα αουτσαιντερ (μπραουνβαικ και αλμερια)2/6,αν η επιλογη ηταν τα αουτσαιντερ και η ισοπαλια θα πιαναμε 1/4
Σημερα ανεβαζω τα σημερινα αν θα επελεγα θα ταν η ΛΕΙΤΟΝ (@2,75) και η ΠΕΝΙΜΠΟΝΤ(@3,5)για να δουμε
υγ.Οι μεσοι οροι των γκολ ειναι των 5 τελευταιων ματς και οχι της σεζον
(https://i.ibb.co/s6pGQCR/image.png) (https://ibb.co/MGy4pfS)
-
Να προτείνω κάτι, χωρίς παρεξήγηση:
Επειδή βλέπω μόνο ένα Χηνάρι σε τόσα ματς, μήπως είναι σωστό σε κάθε ματς, αν η διαφορά τους είναι το πολύ κάποια τιμή μικρή, να το δίνει Χ;
Πχ αν είναι ως 0,1 διαφορά, να προτείνεται το Χ.
-
και βεβαια να προτεινεις και θα μπει στα επομενα ..γιατι πρπει να φτιαξω τη συναρτηση ;D και θα παρει καμια μερα
παρολο αυτα η διαφορα μο.γηπ-μο φιλ=+/-0,1 θα υπολογιζεται στο Χ...
Κατι ξερεις εσυ και μου το λες απ εξω απ εξω
-
και βεβαια να προτεινεις και θα μπει στα επομενα ..γιατι πρπει να φτιαξω τη συναρτηση ;D και θα παρει καμια μερα
παρολο αυτα η διαφορα μο.γηπ-μο φιλ=+/-0,1 θα υπολογιζεται στο Χ...
Κατι ξερεις εσυ και μου το λες απ εξω απ εξω
Όχι φίλε δεν ξέρω κάτι...Μακάρι να ήξερα και να έδινα σημεία.
Απλά έπεσε το μάτι μου στις προβλέψεις και δεν έβλεπα πουθενά Χ, ενώ θα πρέπει κάπου το 30% να είναι Χ, όσο η εμφάνισή του δηλαδή.
Εντάξει, το όριο είναι δικό σου θέμα. Εγώ θα το έδινα +/-0,2 σίγουρα, ίσως και 0,3.
-
Παράδειγμα την ΠόρτΒειλ και τη Γκρίμσμπυ θα τις έδινα σίγουρα Χ.
-
25 sta 76 βγηκαν Χ απο -0,2 εως 0,2 τωρα που κοιταξα
σωστος ο javistas
-
Παράδειγμα την ΠόρτΒειλ και τη Γκρίμσμπυ θα τις έδινα σίγουρα Χ.
Στο 90 χάθηκε το 2ρο Χ....με ανατροπή κιόλας
άντε τώρα να σε πιστέψω ότι δεν έβαλες φίλτρο επιπλεον 8)
-
Παράδειγμα την ΠόρτΒειλ και τη Γκρίμσμπυ θα τις έδινα σίγουρα Χ.
Στο 90 χάθηκε το 2ρο Χ....με ανατροπή κιόλας
άντε τώρα να σε πιστέψω ότι δεν έβαλες φίλτρο επιπλεον 8)
Η τύχη του πρωτάρη! Αν επιλέγεις και ματς που είναι ψιλοντέρμπυ, ίσως βγάζεις Χηναράκια μπόλικα.
-
Καλημερα σε ολους ,προχθες οι διαφορες των μο γκολ ανελπιστα πηγαν καλα
12/17 τα οποια 5/7 ηταν αουτσαιντερ
Αν τα παιζαμε ολα μονα απο μια μοναδα 8α χαμε +11 καθαρες μοναδες κερδος.
Και βεβαια η λειτον με την πενιμποντ περασαν και ας μη τα παιξαμε ,γιατι οταν τα παιζουμε δεν ερχονται ;D
(https://i.ibb.co/BV5bbXr/image.png) (https://ibb.co/gMLNN5P)
-
Ήρθε η άνοιξη, πρασίνισε το τοπίο... 8) 8) 8)
Αν δε σου κάνει κόπο, βάζε και το πραγματικό αποτέλεσμα δίπλα.
Οπότε πήρες 28 σύνολο με παιγμένα 17 και κερδισμένα 12. Άρα μέση απόδοση κερδισμένων 2,33.
Πολύ καλά μπορώ να πω.
-
Ωραιο φαινεται αλλα θελει και ικανοτητα στη επιλογη πλεον ,και εκει ειναι το δυσκολο .
θα μπεις ως στηλη X απο το βραδυ να παρεις και συ την ευθυνη 8)
(https://i.ibb.co/gdRjMRt/image.png) (https://ibb.co/JqsBRsr)
-
Προσθεσαμε μια στηλη επιπλεον οταν η διαφορα των μ.ο των γκολ κυμαινεται απο -0,2 εως 0,2 να μας δινει Χ
3ημερου(αποφυγαμε τα φαβορι στον πινακα)
(https://i.ibb.co/xzhmqk0/image.png) (https://ibb.co/yg0hF91)
<a target='_blank' href='https://imgbb.com/'>man private part image[/url]
-
Προσθεσαμε μια στηλη επιπλεον οταν η διαφορα των μ.ο των γκολ κυμαινεται απο -0,2 εως 0,2 να μας δινει Χ
3ημερου(αποφυγαμε τα φαβορι στον πινακα)
(https://i.ibb.co/xzhmqk0/image.png) (https://ibb.co/yg0hF91)
<a target='_blank' href='https://imgbb.com/'>man private part image[/url]
Πολλά Χ βλέπω...
-
Διακρινω μια αρνηση απεναντι στο τι λενε οι αρι8μοι?
Ας βγουν 5 Χ ,δε πειραζει
-
Εννοείται δεν πειράζει. Απλά δεν κρατάει την αναλογία 1 προς 3 περίπου, γι' αυτό το είπα.
Όλα καλά.
-
Ρε τους σαταναδες Παρασκευιατικα δε θα μας αφησουν να φαμε μπακαλιαρο
(https://i.ibb.co/XpzsDnf/image.png) (https://ibb.co/ctNFwWK)
Το θεματακι ανοιξε χωρις ταμειο ,αλλα γιατι να βαλω ταμειο?
ειπα θα ανεβαζω καποιους πινακες να δουμε πως θα παει
Εχω ανοιξει και θεμα με ταμειο και δεν χαθηκε ουτε σεντς στους υλολογισμους(αρντητικο βγηκε) ,υπαρχει ακομα
στο φορουμ
Η μεγαλη διαφορα ειναι οτι ΔΕΝ το εσβησα ΔΕΝ το διορθωσα
αυτα τα ολιγα για να διευκρινισω γιατι και πως ανοιξε το θεμα
-
Εγω τα σβηνω φιλε και τα διορθωνω.
Οταν κανεις εδω μεσα δεν βαζει ταμειο και λεει μονο λογια του αερα αυτο θα κανω.
Θα σβηνω και θα διορθωνω.
Τωρα για την προταση σου εαν ειναι καλη δοκιμασε την να δουμε πως θα παει.
Και εαν βγει θετικη πρωτος εγω θα την ακολουθησω.
Παλαιοτερα ειχες βαλει ενα ταμειο το οποιο βγηκε αρνητικο αλλα δεν εχει σημασια.
Εχεις αρχιδια μεγαλυτερα απο καποιους αλλους εδω που ειναι μονο λογια και πατανε σε μια προγνωστικη νικη.
Οσο για μενα οταν αρχισουν ολοι και βαζουν ταμεια σοβαρα, τοτε θα βαλω και γω.
Ετσι και αλλιως εκτος απο καποια ατομα που ενδιαφεροντε ολοι οι αλλοι ειναι απλοι παρατηρητες.
-
οκ το λυσαμε το θεμα
-
Εγω τα σβηνω φιλε και τα διορθωνω.
Οταν κανεις εδω μεσα δεν βαζει ταμειο και λεει μονο λογια του αερα αυτο θα κανω.
Θα σβηνω και θα διορθωνω.
Τωρα για την προταση σου εαν ειναι καλη δοκιμασε την να δουμε πως θα παει.
Και εαν βγει θετικη πρωτος εγω θα την ακολουθησω.
Παλαιοτερα ειχες βαλει ενα ταμειο το οποιο βγηκε αρνητικο αλλα δεν εχει σημασια.
Εχεις αρχιδια μεγαλυτερα απο καποιους αλλους εδω που ειναι μονο λογια και πατανε σε μια προγνωστικη νικη.
Οσο για μενα οταν αρχισουν ολοι και βαζουν ταμεια σοβαρα, τοτε θα βαλω και γω.
Ετσι και αλλιως εκτος απο καποια ατομα που ενδιαφεροντε ολοι οι αλλοι ειναι απλοι παρατηρητες.
Theo έχουν αναρτηθεί κερδισμένα δελτία παλιότερα πού είχε βάλει ο javistas κάι ο Doktor...
Ακόμα κάι δελτία πού έχουν αναρτηθεί χαμένα στην λεπτομέρεια αν θυμάμαι καλά πού είχαν βάλει javistas, Doktor, Γιώργος κ αυτά επιτυχία είναι γ εμάς σε ιθικο επίπεδο προσπάθειας..
Δες την ουσία ότι ψαχνόμαστε να βρούμε την άκρη...
Εάν είχαμε μαγικές ικανότητες θα ήμασταν όλοι πλούσιοι..
Φιλικά όλα αυτά!
-
Δημοκριτε σε σεβομαι απεριοριστα αλλα δεν με ενδιαφερουν τα κερδισμενα δελτια, ουτε τα χαμενα δελτια στον αγωνα.
Δεν υπαρχει τιποτα να επιδειξουν πανω στα συστηματα απο πλευρας συνεχομενου ταμειου.
Και συστημα ανευ ταμειου ειναι ενα τιποτα.
Εαν φιλε δημοκριτε την προταση δεν την στηριζεις και με αποδειξεις βαση ταμειου λυπαμαι αλλα δεν πειθουν.
Και εδω το μονο που αναρτουν ειναι ενα δελτιο που μπορει να προερχετε μεσα απο εκατονταδες παιγμενα συστηματα.
Εμενα λοιπον φιλε δεν με πειθουν.
Ας πεισουν καποια αλλα κοροιδα.
-
Εγω τα σβηνω φιλε και τα διορθωνω.
Οταν κανεις εδω μεσα δεν βαζει ταμειο και λεει μονο λογια του αερα αυτο θα κανω.
Θα σβηνω και θα διορθωνω.
Τωρα για την προταση σου εαν ειναι καλη δοκιμασε την να δουμε πως θα παει.
Και εαν βγει θετικη πρωτος εγω θα την ακολουθησω.
Παλαιοτερα ειχες βαλει ενα ταμειο το οποιο βγηκε αρνητικο αλλα δεν εχει σημασια.
Εχεις αρχιδια μεγαλυτερα απο καποιους αλλους εδω που ειναι μονο λογια και πατανε σε μια προγνωστικη νικη.
Οσο για μενα οταν αρχισουν ολοι και βαζουν ταμεια σοβαρα, τοτε θα βαλω και γω.
Ετσι και αλλιως εκτος απο καποια ατομα που ενδιαφεροντε ολοι οι αλλοι ειναι απλοι παρατηρητες.
Κατ' αρχήν, Χρόνια Πολλά για τη διπλή εορτή σήμερα, να ζήσει το έθνος της Ελλάδας!
Τέο, είμαστε εδώ για να δείξουμε ένα τρόπο παιξίματος, άλλος με συστήματα, άλλος χωρίς, άλλος μονά, άλλος δεκάδες.
Δεν είμαστε εδώ για να κρίνουμε κανέναν. Εμένα μου στέλνουν κερδισμένα δελτία ή δελτία που στο τσακ δεν κερδίζουν και για μένα είναι αδιανόητο το να μπορούν να προβλέπουν τόσα ματς, πχ 10δες.
Από τη στιγμή όμως που δίνεις προβλέψεις και αποδόσεις και στο τέλος γράφεις "ξέρετε είμαι θετικός στο πρόσημο του ταμείου", "οφείλεις" και να το αποδεικνύεις. Λέω οφείλεις σε εισαγωγικά γιατί φυσικά δεν έχεις καμία υποχρέωση σε κανέναν εδώ.
Αυτά, δεν υπάρχει λόγος αντιδικίας.
-
Δημοκριτε σε σεβομαι απεριοριστα αλλα δεν με ενδιαφερουν τα κερδισμενα δελτια, ουτε τα χαμενα δελτια στον αγωνα.
Δεν υπαρχει τιποτα να επιδειξουν πανω στα συστηματα απο πλευρας συνεχομενου ταμειου.
Και συστημα ανευ ταμειου ειναι ενα τιποτα.
Εαν φιλε δημοκριτε την προταση δεν την στηριζεις και με αποδειξεις βαση ταμειου λυπαμαι αλλα δεν πειθουν.
Και εδω το μονο που αναρτουν ειναι ενα δελτιο που μπορει να προερχετε μεσα απο εκατονταδες παιγμενα συστηματα.
Εμενα λοιπον φιλε δεν με πειθουν.
Ας πεισουν καποια αλλα κοροιδα.
Μα εάν δεν δοκιμάσεις τα συστήματα εικονικά να δεις τι συμπεριφορά έχουν πως θα γίνει άλλος...
Έτσι είναι σαν να λες κορόιδα τους χρήστες του σαιτ...
Όλοι κάνουν την προσπάθεια τους ο καθένας όπως μπορεί...
Ο κάθε ένας το βλέπει διαφορετικά...
-
Tην καλημερα μου σε ολα τα παιδια και πανω απο ολα υγεια τα αλλα μετα.
Τι να πουμε για ΠΣΚ? 5/23 ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΑ δε πας πουθενα.Αν τα παιζαμε -11 μοναδες θα χαμε τωρα.
Κλεισμενοι για 48 ωρες περιπου στον τελευταιο οροφο του βετσιτε , σε μια φτωχογειιτονια του Τουμπαι,
υστερα απο διαμαχες ,διαφωνιες ακομα και οταν ανεβηκαν τα αιματα στο τελος αποφασιστηκε να αποσυρ8ει
η στηλη με τα Χ με δημοκρατικες διαδικασιες και ψηφους 1 υπερ και 0 κατα
(https://i.ibb.co/TYGPvrs/APOKYR.png) (https://ibb.co/0mLYDQx)
-
Δευτερα εως και Τεταρτη
(https://i.ibb.co/c2FJXSd/3MERO.png) (https://ibb.co/NWjxndz)
-
Εβαλα και γω μια δικια μου εκτιμηση με βαση τα ποσοστα που δινει.
Διαφορα μεταξυ 0 και 4 μοναδων εβαλα ισοπαλιες.
(https://i.postimg.cc/W4jQKDx7/image.png)
-
Αντε για να δουμε μη βγαλουμε καμια ακρη ;)
-
Επειδή πριν απο λίγο το διάβασα και κάπου λίγο με "τσίμπησε" που δεν το είχα λάβει υπόψιν στο δικό μου σύστημα (θα το ενσωματώσω.. :) ) είναι και η πολύ απλή "σκέψη" πόσα απο τα γκολ που έβαλε η ομάδα Α είναι "καλά" αντίστοιχα και για την ομάδα Β.
Δλδ...
Αν υποθέσουμε ομάδα Χ δυναμικότητας 10
άλλο να παίρνεις
Χ -Υ1 = +3 γκολ (Γ1 : δυναμικότητα 3)
και άλλο
Χ - Υ2 = +1 γκολ (Γ2 : δυναμικότητας 8)
τα ίδια και για ήττες
-
Ολα σχετικα ειναι ,μπορει μια ομαδα να χει νικησει 5-0 στον πρωτο αγωνα τον πιο παλιο και μετα να χει χασει τα υπολοιπα 4 με 1-0 εκει θα βγει θετικο το προσημο +1 η ομαδα αυτη εχει χασει 4 συνεχπμενες φορες και αγνοει τη νικη 1 μηνα περιπου ,το πιο σημαντικο ειναι να βλεπουμε και τι γινεται ,αλλα ας το αφησουμε ως εχει και βλεπουμε ,τι θα γινει
-
Καλημερα σε ολους με υγεια πανω απο ολα.
Απολογισμος 3μερου στα 14 ματς οι μεσοι οροι γκολ μας εδωσαν 4/14 και -5,5 μοναδες αν τα παιζαμε ολα ,χαλια με λιγα λογια.
Ο ΤΗΕΟ που ανεβασε την αποκλιση απο -0,4 εως 0,4 και την εβαλε ως Χ ειχε 3/6 συνολικα 5/14 και αν τα παιζαμε μονα θα μασταν ελαχιστα κατα -0,83 μοναδες.
Στον επομενο πινακα για ΠΣΚ ,θα προσθεσω τα 2 εντος για τον γηπεδουχο και τα 2 εκτος για τον φιλοξενουμενο, παλι τις διαφορες των μεσο ορων των γκολ να δουμε τι θα προκυψει
(https://i.ibb.co/6JS14xJ/pemppthapo.png) (https://ibb.co/prTR38r)
<a target='_blank' href='https://statewideinventory.org/french-car-brands'>car brands made in france[/url]
-
Και ποσες απο τις συνολικες ισοπαλιες ολων των κουπονιων ηρθαν ισοπαλια με γκολ.
Αν ειδα καλα 5 απο τις 8.
Το λεω διοτι η αποδοση ειναι κατα κρατος μεγαλυτερη στην ισοπαλια με γκολ απο την κλασσικη ισοπαλια.
Απο 4,20 και πανω.
Παντως καλος ορος για ισοπαλιες ειναι απο 0 εως 0.8 μοναδες διαφορα.
Και αν θελουμε ρισκο απο 0 εως 0.4 μοναδες διαφορα.
Επισης παρατηρησα οτι απο τις 8 συνολικα ισοπαλιες που ηρθαν οι 7 ειναι σε Χ ημιχρονο - Χ τελικο.Τα στατιστικα απο που τα παιρνεις...?
Εχουν ενδιαφερον.
-
θελουμε δειγμα μεγαλο γιατι φοβαμαι θα κανει κυκλους για να υπαρχει ισορροπια
Προγραμμα με στατιστικα ειναι με πληρωμη ,δε ξερω αν επιτρεπετε να το πω
σου στειλα μνμ
-
Μηπως ξερει κανας φιλος αν αυτες τις διαφορες στα γκολ μπορουμε να τις βρουμε απο κανα αλλο σαιτ.
Μπορουμε να το χρησιμοποιησουμε το στυλ για μακροχρονιο κερδος.
Συνεχισε να βαζεις δειγματα να το δουμε πιο βαθεια το ολο θεμα.
Απο σοβαρα πρωταθληματα ομως.
Σημερα δεν εχει τιποτα οποτε δεν αξιζει.
Νομιζω οτι τα τρια τελευταια ματς συνολικα για την καθε ομαδα θα ηταν το καλυτερο για να βγουν συμπερασματα.
-
https://www.betexplorer.com/soccer/algeria/u21-league/aso-chlef-biskra/bZKAn4lg/
last 5 form- χειροκινητα κανουμε τις διαφορες
-
Πιο κατω ειναι το whoscored.com που τα εχει αλλα στο προγραμμα σου προφανως χρησιμοποιουν αλγοριθμο για τα αποτελεσματα.
(https://i.postimg.cc/5yvw9bDB/bmp.png)
-
Kαι αυτο πολυ καλο ειναι οντως
-
Για καποιον που ασχολειτε με προπονητικα θεματα και θεματα αγωνιστικης τακτικης ειναι το κορυφαιο αυτη την στιγμη.
Το βασικο που δειχνει ειναι θεματα αγωνιστικης καταστασης των ομαδων ωστε να κανεις προσωπικη εκτιμηση του αγωνα.
Δεν ριχνει βαρος στα κλασσικα στατιστικα αλλα σε θεματα τακτικης και προπονητικης.
Δεν θα βρεις ομως ολες τις κατηγοριες παρα μονο τις πιο ενδιαφεροντες που αξιζει τον κοπο να ασχοληθεις.
-
Παμε στο δικο σου προγραμμα παλι.
Πηγαινε στην τελευταια αναρτηση και κοιτα τα ματς που δεν ηρθαν ισοπαλια.
Η πλειοψηφια των αγωνων με εξαιρεση 2 ματς αν δεν κανω λαθος ειναι πανω απο 0.8 μοναδες.
Και αυτα που δεν ηρθαν Χ ηταν οριακα στις 0.8 μοναδες δηλαδη στο υψηλοτερο σημειο που εχουμε βαλει για να σπασει το Χ (0.8 μοναδες).
Ενω ολα τα ματς ισοπαλιας σε αυτην την καρτα αλλα και στην προηγουμενη με εξαιρεση 1 ματς ειχαν ερθει ισοπαλια στο ημιχρονο.
Βεβαια στην πρωτη αναρτηση αυτο δεν ισχυει σε πολλα πρωταθληματα.
Ισως λοιπον θα μπορουσαν να μπουν ορια ισοπαλιων σε καθε πρωταθλημα ξεχωριστα.
Φυσικα δεν υπαρχει απολυτη ακριβεια αλλα ψαχνουμε μια καλη μερα να μας περασουν πολλα Χ και ας τα εχουμε σε συστηματακι με λαθη.
Αξιολογωντας το καθε πρωταθλημα χωριστα μπορει να το πετυχουμε.
Οπως επισης και τα ratings που σας εβαλα εγω σας πληροφορω οτι ειναι εντυπωσιακα.
-
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1/4/22
Μπηκε και στηλη των διαφ των γκολ για 2 εντος εκτος για γηπ και φιλ αντιστοιχα
μονο οσα ταυτιζονται σε 5 τελευταια και εντος εκτος εχω βαλει τα αλλα τα απερριψα
(https://i.ibb.co/ySJbf0t/image.png) (https://ibb.co/YZGqR2m)
-
Λοιπον τα πρασινα Χ ειναι αυτα που βασιζονται στην 1η στηλη την κλασσικη, τα κιτρινα Χ ειναι αυτα που καποια ενισχυονται απο την 2η επιπροσθετη στηλη αλλα και καποια παιζουν μονα τους.
Φυσικα ολα τα Χ μεταξυ οριου 0 εως 0.8 μοναδων στην διαφορα γκολ.
Το ματι μας στις διπλες να δουμε ποσες θα περασουν.
(https://i.postimg.cc/mhWDG6zk/bmp.png)
-
Ουτε και σημερα βγηκε καποιο συμπερασμα μαλλον θα χρειαζεται κατι αλλο για να να ρ8ουμε πιο κοντα στο επι8υμητο αποτελεσμα,οποτε μη το κουραζω και πολυ θα το σταματησω και θα ψαξουμε κατι αλλο ,τα αποτελεσματα για σημερα ηταν:
Οι μεσοι οροι και στα 5 τελευταια και 2 εντος-εκτος εδωσαν 8/20 και αν τα παιζαμε ολα μονα θα χαμε -5,71
η αποκλιση εως +-0,8 που βαλε ο THEO εδωσε 3/9 και αν τα παιζαμε ολα μονα θα χαμε +1 μοναδα
(https://i.ibb.co/yd4RwF4/image.png) (https://ibb.co/Dzrbxfr)
-
Αν θες την γνωμη μου η αποκλιση 0.8 στις ισοπαλιες ειναι πολυ καλη.
Αυτη την αποκλιση μπορεις να την ρετουσαρεις πιο πανω ή πιο κατω.
Βαλε μερικα δελτια ακομη ρε συ να τα δουλεψουμε.
Εχει πολυ ψωμι στις ισοπαλιες και στις ισοπαλιες με γκολ.
Μπορουμε να δοκιμασουμε και σε 1 ή 2 ημιχρονο με Χ τελικο που οι αποδοσεις ειναι απο 13.00 και πανω.
Αν δεις σε μονα αποδεκτα εδωσε κερδος αλλα και τα ματς που δεν ηρθαν ισοπαλιες χαθηκαν τα περισσοτερα στο γκολ και με σκορ που σημαινει οτι η ομαδα που εχασε παλεψε.
Επισης στα 9 (Χ) ειχαμε τα 2 απο τα 3 (Χ) σε σκορ που σημαινει οτι με 2 στα 9 πηραμε πισω τα λεφτα μας σχεδον.
Νομιζω οτι ειναι πολυ καλη η σκεψη και αξιζει τον κοπο.
Μην περιμενεις να εισαι στην απολυτη νικη.
Για μενα πρεπει να κοιτας αν οι ομαδες που επιλεγεις παιζουν για το Χ.
Μια μερα θα σου κατσει ενα δελτιο λαθων και θα τους τιναξεις.
Εγω θα σου προτεινα να συνεχισεις τις δοκιμες με μονα αποδεκτα για ισοπαλιες να δεις σε βαθος χρονου που θα σε βγαλει.
Αναρτησε κουπονια οπως κανεις χωρις προγνωστικα να δουλεψουμε τις ισοπαλιες μονο.
Εκει ειναι το κερδος και οχι σε αποδοσεις χαμηλες.
Και λιγοτερα χρηματα παιζουμε και μπορουμε και παραπανω να επικεντρωθουμε σε εναν στοχο μονο.
Γνωμη μου παντα ετσι.
Εσυ αποφασιζεις.
-
Εως και Τριτη ανεβαζω εχω βαλει τις διαφορες των διαφορων των μεσων ορων γκολ,για πιο γρηγορα με πρασινο οσοι μεσοι οροι ειναι πανω απο 1 γκολ δηλ κερδιζουν συχνα
υγ.μονο οσοι ταυτιζονται εχουν μπει δηλ και 5 λαστ και εντος εκτος οι αλλοι εχουν βγει εκτος λιστας
(https://i.ibb.co/tXkgTVL/1.png) (https://ibb.co/k1kjsNm)
(https://i.ibb.co/dPdzBSL/2.png) (https://ibb.co/sK0Mjh6)
(https://i.ibb.co/XsBjbfN/3.png) (https://ibb.co/853N0nT)
-
(https://i.postimg.cc/HssmtWsb/bmp.png)
(https://i.postimg.cc/13KM9PZ5/bmp.png)
(https://i.postimg.cc/fR7THqQ9/bmp.png)
Δεν παιζουμε με τα εντος εκτος παιζουμε με τα πρωτα μονο.
Τα εντος εκτος τα κραταμε για επιβεβαιωση.
Εχουμε 32 αγωνες.
Για να δουμε λοιπον.
-
Για να δουμε
-
(https://i.postimg.cc/15kbgyTG/bmp.png)
Λοιπον εχουμε τα 5 Ιαπωνικα τα οποια τελειωσαν.
Στα 5 ηρθε μονο ενα αλλα προσεξε.
Εαν παρουμε σαν επιβεβαιωση τα εντος-εκτος τοτε απο τον πινακα των 5 αγωνων μας κοβει 3 ματς.
Δηλαδη παιζουμε 2 και παιρνουμε 3 μεχρι εδω.
Για να δουμε παρακατω.