BetSite

ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ => Συστήματα και στήλες => Μήνυμα ξεκίνησε από: vathitis στις Ιανουαρίου 25, 2011, 18:58:μμ

Τίτλος: συστημα
Αποστολή από: vathitis στις Ιανουαρίου 25, 2011, 18:58:μμ
Φίλλα καλησπέρα  ακούω την εκπομπή σου συγχαρητήρια είσαι καταπληκτικός  θα συμφωνήσω μαζί σου σε πάρα  πολλά δεν είναι  τόσο εύκολο  όσο  φαίνεται το στοίχημα  μπορείς να μου στείλεις  το email  Σου να σου στείλω ένα δελτίο να το κοιτάξεις γιατί δεν θέλω να το αναρτήσω στο site και να σου πω μερικά πράγματα για κάποια  συστήματα ευχαριστώ πολύ Θεμιστοκλής
Υ.Γ όσον  αφορά τα R GROUP πριν ορχήσεις  να ρωτάς στα πρακτορεία η τον οπαπ θέλω να τα πούμε αφού μελετήσεις το δελτίο μου
Τίτλος: Απ: συστημα
Αποστολή από: ΦΙΛΛΑΣ στις Ιανουαρίου 25, 2011, 19:21:μμ
ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΜΑΙΛ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...!!!

ΣΤΕΙΛΤΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΜΑΙΛ ΤΟΥ ΣΑΙΤ...