Welcome, Guest. Please login or register.

Αποστολέας Θέμα: συστημα  (Αναγνώστηκε 11557 φορές)

vathitis

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 6
συστημα
« στις: Ιανουαρίου 25, 2011, 18:58:μμ »
Φίλλα καλησπέρα  ακούω την εκπομπή σου συγχαρητήρια είσαι καταπληκτικός  θα συμφωνήσω μαζί σου σε πάρα  πολλά δεν είναι  τόσο εύκολο  όσο  φαίνεται το στοίχημα  μπορείς να μου στείλεις  το email  Σου να σου στείλω ένα δελτίο να το κοιτάξεις γιατί δεν θέλω να το αναρτήσω στο site και να σου πω μερικά πράγματα για κάποια  συστήματα ευχαριστώ πολύ Θεμιστοκλής
Υ.Γ όσον  αφορά τα R GROUP πριν ορχήσεις  να ρωτάς στα πρακτορεία η τον οπαπ θέλω να τα πούμε αφού μελετήσεις το δελτίο μου

ΦΙΛΛΑΣ

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2582
  • ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ (ΠΕΡΝΑ-ΠΕΡΝΑ) Η ΜΕΛΙΣΣΑ...!!!
Απ: συστημα
« Απάντηση #1 στις: Ιανουαρίου 25, 2011, 19:21:μμ »
ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΜΑΙΛ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...!!!

ΣΤΕΙΛΤΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΜΑΙΛ ΤΟΥ ΣΑΙΤ...
ΦΙΛΛΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.