Welcome, Guest. Please login or register.

Αποστολέας Θέμα: Προς τον Τεο  (Αναγνώστηκε 22224 φορές)

javistas

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 970
  • diophantus.bet@gmail.com
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #15 στις: Μαρτίου 11, 2022, 21:46:μμ »
Μολις απεδειξες αυτο που λεμε.
Αν στο πρωταθλημα της Κενυας συνολικα εχεις ισομοιρασμενα ολα τα σημεια σημαινει οτι τα φαβορι σπανε.
Αρα γιατι να παιξεις πχ φαβορι εδρα του 1.30 στο πρωταθλημα αυτο αφου αυτη επαληθευεται μονο στο 33%.

Είναι λογικό να έχει 33,3% γιατί είναι ο μέσος όρος όλων των άσσων και όχι κάποιων συγκεκριμένων αποδόσεων.

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε 100 ματς στην Κένυα. Τα 30 ματς είναι του 1,30, τα 40 ματς είναι του 2,80 και τα άλλα 30 ματς είναι του 5,60 στον άσσο. Στην πρώτη κατηγορία θα επαληθευτούν 20 ματς, στη δεύτερη κατηγορία τα 9 και στην τρίτη κατηγορία τα 4 ματς και έχουμε σύνολο 33 επαληθευμένα, άρα 33%.
Από μόνο του το 33% δε λέει κάτι. Θα πρέπει να αναλύσεις ακριβώς την εμφάνιση ανά γκρουπ αποδόσεων.

Και τέλος να πω ότι συμφωνώ με το Φίλλα, στο συγκεκριμένο σημείο. Δηλαδή ότι οι μπουκ δε φοβούνται τίποτα, απλά θέλουν να εξασφαλιστούν από την κωλοφαρδία του παίχτη που θα παίξει 15 ματς με απόδοση 10 εκ. Αυτός είναι και ο λόγος που έχουν ορίσει μέγιστο κέρδος το 1 εκ.
Στα υπόλοιπα γελάνε με αυτά που λέμε εμείς, ότι δήθεν φοβούνται.

Χρηστος

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 473
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #16 στις: Μαρτίου 11, 2022, 21:47:μμ »
Ειπα οτι αυτο γινεται σε ορισμενες περιπτωσεις,αν εστιασουμε π.χ στην Κενυα .Ενω σε αλλα πρωταθληματα δεν ισχυει.

Οσο τωρα ως προς καθαρα σε αποδοσεις το ποιο κοντινο σε αυτο που αναφερεις στατιστικα τουλαχιστον ισχυει στην αποδοση ( 2,40-2,40 )

« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 11, 2022, 21:58:μμ από Χρηστος »

THEO-007

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 804
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #17 στις: Μαρτίου 11, 2022, 22:08:μμ »

Το θέμα είναι οτι σπάνε οι χαμηλες αποδόσεις σε όλα τα πρωταθλήματα πλεον οποτε δεν υπάρχει βαση για στηριγμα ουτε εκει αν παίξεις τελικο αποτελεσμα
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 12, 2022, 09:59:πμ από THEO-007 »

ΦΙΛΛΑΣ

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2582
  • ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ (ΠΕΡΝΑ-ΠΕΡΝΑ) Η ΜΕΛΙΣΣΑ...!!!
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #18 στις: Μαρτίου 12, 2022, 04:06:πμ »
ΤΕΟ...ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΟΧΙ...!!!

ΑΝ ΔΕΙΣ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΛΕΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ (33,33%)....ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΓΙΑΥΤΟ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΣΤΗΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ...

ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ...ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ...

ΠΕΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ...ΑΠΟ ΤΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 80 ΤΟΥ...ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ (Π-Ο-Τ-Ε)...!!!

ΚΑΙ ΘΑ ΧΩΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ...

ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ (2) ΜΟΝΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ (5-6) ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ...!!!ΜΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ...ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Κ ΕΜΕΙΣ ΧΑΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΒΑΛΑΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...!!!

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΑ (103.000) ΕΥΡΩ...ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ....ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ (2000)...ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΕΡΑΣΑΝ (22) ΧΡΟΝΙΑ...ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΛΕΜΕ...

ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΙΣΟΝ (365) ΗΜΕΡΕΣ...(365) ΕΠΙ (22) ΧΡΟΝΙΑ=8000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΗΜΕΡΕΣ...ΕΠΙ (2) ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ=(16.000)...ΤΩΡΑ (103.000) - (16.000) ΕΥΡΩ = (87.000) ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ...!!!

ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΞΙΜΑΤΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΧΑΝΟΥΝ...!!!

ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕ...!!!

Υ.Γ...ΛΕΣ ΟΤΙ ΑΝ ΣΤΑ ΔΩΣΕΙ Ο ΟΠΑΠ ΤΑ ΛΕΦΤΑ...ΕΔΩ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ...ΟΤΙ ΔΕΛΤΙΟ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΣΕ...ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...Ο ΟΠΑΠ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ ΜΕΙΟΝ ΤΟΝ ΦΟΡΟ (20%) ΜΕΧΡΙ (800.00) ΕΥΡΩ ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΝΑ ΔΕΛΤΙΟ...!!!!!!!!!!!!!!

ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ (7.500.000) ΕΥΡΩ....ΕΠΑΙΞΕ (ΤΡΕΛΛΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΓΩ)...ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕ Ο ΟΠΑΠ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ (1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ) ΕΥΡΩ...ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΧΕ (7) ΔΕΛΤΙΑ....ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΤΕ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ....ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΣΕ ΠΟΣΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΑ ΕΠΙΑΣΕΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΣΕ (7) ΔΕΛΤΙΑ...!!!

ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ...ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΓΑΜΙ@ΝΤΑΣ...!!!ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΡΕ ΣΕ (1,5) ΧΡΟΝΟ....!!!!

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΦΙΛΛΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ...!!!


« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 12, 2022, 04:32:πμ από ΦΙΛΛΑΣ »
ΦΙΛΛΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.

ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 500
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #19 στις: Μαρτίου 12, 2022, 08:47:πμ »
ΤΕΟ...ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΟΧΙ...!!!

ΑΝ ΔΕΙΣ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΛΕΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ (33,33%)....ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΓΙΑΥΤΟ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΣΤΗΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ...

ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ...ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ...

ΠΕΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ...ΑΠΟ ΤΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 80 ΤΟΥ...ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ (Π-Ο-Τ-Ε)...!!!

ΚΑΙ ΘΑ ΧΩΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ...

ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ (2) ΜΟΝΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ (5-6) ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ...!!!ΜΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ...ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Κ ΕΜΕΙΣ ΧΑΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΒΑΛΑΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...!!!

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΑ (103.000) ΕΥΡΩ...ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ....ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ (2000)...ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΕΡΑΣΑΝ (22) ΧΡΟΝΙΑ...ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΛΕΜΕ...

ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΙΣΟΝ (365) ΗΜΕΡΕΣ...(365) ΕΠΙ (22) ΧΡΟΝΙΑ=8000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΗΜΕΡΕΣ...ΕΠΙ (2) ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ=(16.000)...ΤΩΡΑ (103.000) - (16.000) ΕΥΡΩ = (87.000) ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ...!!!

ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΞΙΜΑΤΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΧΑΝΟΥΝ...!!!

ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕ...!!!

Υ.Γ...ΛΕΣ ΟΤΙ ΑΝ ΣΤΑ ΔΩΣΕΙ Ο ΟΠΑΠ ΤΑ ΛΕΦΤΑ...ΕΔΩ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ...ΟΤΙ ΔΕΛΤΙΟ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΣΕ...ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...Ο ΟΠΑΠ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ ΜΕΙΟΝ ΤΟΝ ΦΟΡΟ (20%) ΜΕΧΡΙ (800.000) ΕΥΡΩ ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΝΑ ΔΕΛΤΙΟ...!!!!!!!!!!!!!!

ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ (7.500.000) ΕΥΡΩ....ΕΠΑΙΞΕ (ΤΡΕΛΛΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΓΩ)...ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕ Ο ΟΠΑΠ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ (1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ) ΕΥΡΩ...ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΧΕ (7) ΔΕΛΤΙΑ....ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΤΕ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ....ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΣΕ ΠΟΣΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΑ ΕΠΙΑΣΕΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΣΕ (7) ΔΕΛΤΙΑ...!!!

ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ...ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΓΑΜΙ@ΝΤΑΣ...!!!ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΡΕ ΣΕ (1,5) ΧΡΟΝΟ....!!!!

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΦΙΛΛΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ...!!!


Υ.Γ...ΛΕΣ ΟΤΙ ΑΝ ΣΤΑ ΔΩΣΕΙ Ο ΟΠΑΠ ΤΑ ΛΕΦΤΑ...ΕΔΩ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ...ΟΤΙ ΔΕΛΤΙΟ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΣΕ...ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...Ο ΟΠΑΠ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ ΜΕΙΟΝ ΤΟΝ ΦΟΡΟ (20%) ΜΕΧΡΙ (800.000) ΕΥΡΩ ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΝΑ ΔΕΛΤΙΟ...!!!!!!!!!!!!!!

Θα συμφωνήσω με τον Φίλλα..
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 12, 2022, 20:39:μμ από ΦΙΛΛΑΣ »

THEO-007

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 804
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #20 στις: Μαρτίου 12, 2022, 10:06:πμ »
Kυριε Ζαχαρια ο παικτης δεν εχει την υπομονη να χανει 22 χρονια για να περιμενει να πιασει ενα δελτιο.
Εσεις βεβαια κερδισατε στην αρχη αλλα ποσοι αλλοι δεν κερδισαν.
Αν ο παικτης δεν εχει ψυχολογια να παιξει θα αλλαξει τροπο παιχνιδιου.
Και ψυχολογια δεν εχει αν χανει συνεχεια και κυριως αν χανει στο σημειο.
Το να περναει ο καιρος και να βλεπει μονο ηττες ταιζοντας με χρημα την εκαστοτε εταιρια θεωρω πως ειναι βλακεια.
Και στην τελικη τι να το κανω να κερδισω μεγαλο δελτιο μετα απο 22 χρονια και να τα παρω και μετα απο extra δυο χρονια κυνηγωντας τους δικαστικα.
Ποιος ζει, ποιος πεθαινει μεχρι τοτε.
Αρκετα με τις χορηγιες.
Κερδισαμε, χασαμε αλλα το μπικικινι το δικο μου δεν θα το βλεπουν μεσα απο ηττες περιμενοντας το ονειρο που ισως να μην ερθει και ποτε.
Για μενα το συστημα εχει πλεον αναχθει σαν επενδυτικο στοιχειο και οχι σαν τζογος.
Και στα αρθρα μου αυτο προτεινω.
Το επενδυτικο στυλ.
Απο κει και περα τωρα ο καθενας παιζει οπως θελει.
Θα δοκιμασω σταθερα συστηματα στο μελλον και στα συστηματα παρολι αλλα και στα εικονικα ΠΡΟ-ΠΟ.
Εχω την απολυτη αισθηση οτι και τα δυο θα βγουν κερδισμενα.
Επειδη η εποχη ειναι παρα πολυ δυσκολη το σημαντικοτερο ειναι να μην χανουμε το κεφαλαιο που παιζουμε και αυτο προτεινω μεσα απο τα συστηματα που παιζω.
Το αν ειμαι σωστος ο χρονος θα το δειξει.
Παρεπιπτωντως αγαπητοι φιλοι να σας ενημερωσω για την ΒΕΤ365 την μεγαλη εταιρια οπως νομιζαν καποιοι οπως και γω.
Στον υπολογιστη πλεον δεν μπορω να παιξω.
Κανω εισοδο κανονικα και μολις κανω επιλογη σημειου με πετανε με εξοδο εκτος και πρεπει εκ νεου να κανω εισοδο.
Μολις κανω λοιπον και παω να επιλεξω εκ νεου με πεταει παλι εξω.
Eπισης μου εχουν μειωσει τα πρωταθληματα που μπορω να παιξω.
Παιζω μονο απο ταμπλετ αλλα πιστευω οτι και απο κει θα με πεταξουν.
Στα αρχιδια μου.
Υπαρχουν πολλες πορτοκαλιες.
Αλλα τα συστηματα παρολι και οι τροποι παιχνιδιου εναντιων τους καθε μερα θα αναπτυσονται απο μενα.
Αυτα σχετικα με την εταιρια ΒΕΤ365.
Δεν σας την προτεινω για παικτικο λογαριασμο πλεον.
Ειναι απατεωνες ολκης.
Εκτος αν θελετε να πετατε τα λεφτα σας σε μονα αποδεκτα και στα κηδειοχαρτα των betbuilder της καθως και στις εικονικες μαλακιες που εχει φτιαξει για τα κοροιδα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 12, 2022, 13:24:μμ από THEO-007 »

ΦΙΛΛΑΣ

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2582
  • ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ (ΠΕΡΝΑ-ΠΕΡΝΑ) Η ΜΕΛΙΣΣΑ...!!!
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #21 στις: Μαρτίου 12, 2022, 20:20:μμ »
ΕΓΩ ΤΕΟ ΔΕΝ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΠΑΙΖΩ (ΠΕΡΝΑ-ΠΕΡΝΑ) Η ΜΕΛΙΣΣΑ...!!!

ΒΑΛΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ Η ΔΥΟ Η ΤΡΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΣΟ ΤΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΝ ΣΟΥΜΑ...ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ...!!!

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΗΝΑ...

ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΑΛΛΙΩΣ...ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ...!!!

Υ.Γ...ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΑΙΖΩ...ΕΝΑ ΜΕ (3) ΔΙΠΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ (1 ΠΡΟΣ 2) ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ Η (15ΑΔΕΣ) ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΝΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ (50.000 ΕΥΡΩ) ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΕ (1.000.000) ΕΥΡΩ...!!!

ΓΙΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΑΛΕ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΨΑΡΙΑ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙΣ...ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΤΟΝ ΕΔΕΙΞΑ...!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΓΙΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ (100) ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ (5000) ΕΥΡΩ ΑΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΤΣΙΓΑΡΑ...!!!

ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ....ΕΓΩ ΘΑ ΒΑΖΩ ΜΟΝΟ (2) ΕΥΡΩ Κ ΕΣΥ ΒΑΛΕ ΟΣΑ ΕΥΡΩ ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΒΑΛΕΙΣ...ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΛΙΓΟ ΧΛΩΜΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ...ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...!!!

Υ.Γ...ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΧΑΝΩ (22) ΧΡΟΝΙΑ....!!!ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΑ (22) ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΕΙΜΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑ (87.000) ΕΥΡΩ...!!!

ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΠΑ...ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΟΥ...!!!

ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ...!!!

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ...!!!

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ...!!!

Υ.Γ...ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ...ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΕΡΔΗ ΜΕΣΑΙΟΥ ΒΕΛΥΝΕΚΟΥΣ...ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΡΔΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ...!!!

Ο ΤΖΟΓΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΕΘΙΣΜΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΥΧΗ...!!!

ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ-ΚΑΤΑΛΑΒΕ...ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΝΕΝΟΣ ΓΝΩΜΗ...

ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΖΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ...!!!

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΦΙΛΛΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΣΥΣΤΜΑΤΩΝ ΠΑΝΤΟΣ ΤΥΠΟΥ...!!!

« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 12, 2022, 20:50:μμ από ΦΙΛΛΑΣ »
ΦΙΛΛΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.

THEO-007

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 804
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #22 στις: Μαρτίου 12, 2022, 21:12:μμ »
Παράθεση
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΑ (103.000) ΕΥΡΩ...ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ....ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ (2000)...ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΕΡΑΣΑΝ (22) ΧΡΟΝΙΑ...ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΛΕΜΕ...

ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΙΣΟΝ (365) ΗΜΕΡΕΣ...(365) ΕΠΙ (22) ΧΡΟΝΙΑ=8000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΗΜΕΡΕΣ...ΕΠΙ (2) ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ=(16.000)...ΤΩΡΑ (103.000) - (16.000) ΕΥΡΩ = (87.000) ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ...!!!

K. Φιλλα αυτα τα γραψατε εσεις.
Και γω απλα ρωταω.
Αν καποιος δεν ειχε πιασει αυτα τα 103.000 ευρω, θα ειχε χασει 16.000 ευρω ολα αυτα τα χρονια.
Μην τα βλεπουμε ολα μονοπλευρα.
Εμενα δεν με ενδιαφερει να παρω τα χιλιαδες ευρω οπως εσεις ουτε ειμαι τζογαδορος.
Αυτο δεν σημαινει οτι ειμαι και βλακας.
Για μενα το στοιχημα ειναι επενδυση πλεον και διασκεδαση και οχι τζογος.
Ο καθενας οπως το βλεπει.
Εγω ψαχνω να βρω κατι που σε βαθος χρονου να με βγαζει κερδισμενο.
Δεν με ενδιαφερει το ποσο του κερδους που θα βγαλω.
Απλα πιστευω οτι ολοι εσεις που παιζετε σημερα για τα 50.000 ευρω και το 1.000.000 δεν θα τα παρετε ποτε αυτα τα λεφτα σημερα.
Εγω λεφτα δεν εχω για πεταμα και ουτε προκειτε να τα θυσιασω στον βωμο του τζογου περιμενοντας να κατσει ενα δελτιο αμα κατσει μεσα σε δεκαδες χρονια.
Εδω γραφω για αυτους που δεν εχουν μιζες να φορτωνουν.
Εχω μαθει εδω και χρονια να τα βλεπω ολα επενδυτικα λογω του forex που ασχολουμαι.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 12, 2022, 21:14:μμ από THEO-007 »

javistas

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 970
  • diophantus.bet@gmail.com
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #23 στις: Μαρτίου 12, 2022, 22:44:μμ »
Κακά τα ψέματα, το στοίχημα θέλει ΠΡΟΒΛΕΨΗ.
Όποιος παίζει μονά παιχνίδια, θα έχει την ελάχιστη χασούρα, αλλά και το ελάχιστο κέρδος αν κερδίζει. Αν παίζεις για παράδειγμα 1 ευρώ τη μέρα, σε 10 χρόνια θα έχεις παίξει 3650 ευρώ και θα έχεις χάσει κάπου στα 400 ευρώ (αν δεν είσαι γκαντέμης).
Αν παίζεις συστήματα με πολλά ματς, πχ 15άδες, πάλι 1 ευρώ, είναι κατά 99,9999% σίγουρο ότι θα τα χάσεις. Αλλά βάζεις υποψηφιότητα να τους κερδίσεις και 100.000 ευρώ μία φορά, αν είσαι λίγο τυχερός και προβλέπεις σωστά.
Ας υποθέσουμε ότι μπορούμε να προβλέψουμε σωστά 55% σε ματς με απόδοση 2,00 και παίζουμε μονά. Στα 10 χρόνια θα έχουμε βγάλει 365 ευρώ κέρδος...Αξίζει να παίζεις κάθε μέρα για 30 ευρώ το χρόνο;
Οπότε υπάρχουν δύο δρόμοι: Έχεις γερή μπάνκα; Ρίξε μονά, να βγάλεις καλά λεφτά (ΑΝ μπορείς βέβαια να προβλέψεις).
Δεν έχεις μπάνκα; Ρίξε συστηματάκια χωρίς πολύ άγχος και αν κάτσει καλώς.

ΦΙΛΛΑΣ

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2582
  • ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ (ΠΕΡΝΑ-ΠΕΡΝΑ) Η ΜΕΛΙΣΣΑ...!!!
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #24 στις: Μαρτίου 12, 2022, 23:16:μμ »
ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΕΟ...!!!

K. Φιλλα αυτα τα γραψατε εσεις.
Και γω απλα ρωταω.
Αν καποιος δεν ειχε πιασει αυτα τα 103.000 ευρω, θα ειχε χασει 16.000 ευρω ολα αυτα τα χρονια.

ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ...

ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΔΕΛΤΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΧΑΣΙΜΟ ΤΩΝ (16.000) ΕΥΡΩ...!!!ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΘΕΛΕΙΣ...!!!

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΤΙ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙΣ...!!!
ΦΙΛΛΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.

THEO-007

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 804
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #25 στις: Μαρτίου 16, 2022, 23:12:μμ »
Στο υποθετικό παράδειγμα που ανέφερα παραπάνω, το Μάντσεστερ Σίτι - Μπερνλι, ο Τεο θα έπαιζε άσο μόνο αν αυτός δινόταν σε απόδοση άνω του 3, δηλαδή σε value απόδοση. Λίγο τραβηγμένο το παράδειγμα, το ξέρω, αλλά η ουσία είναι αλλού. Η ουσία είναι στο ότι όλα κρίνονται στο ταμείο και σε βάθος χρόνου και στο ότι το στοίχημα είναι από τις πιο ζόρικες και απαιτητικές επενδύσεις που υπάρχουν. Χρειάζεται να έχεις παρά πολλά όπλα, γι αυτό και λίγοι επιβιώνουν.


Τα value είναι η ζωή του παίκτη αλλά κανεις δεν ασχολείτε μαζί τους. Έχω ανοίξει δεκάδες αγγλικά. άρθρα προσπαθώντας να κεντρισω το ενδιαφέρον για τα value. Mαταιος κόπος. Αναγκαστικά να τα κλεισω

ΦΙΛΛΑΣ

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2582
  • ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ (ΠΕΡΝΑ-ΠΕΡΝΑ) Η ΜΕΛΙΣΣΑ...!!!
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #26 στις: Μαρτίου 17, 2022, 02:57:πμ »
Παράθεση
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΑ (103.000) ΕΥΡΩ...ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ....ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ (2000)...ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΕΡΑΣΑΝ (22) ΧΡΟΝΙΑ...ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΛΕΜΕ...

ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΙΣΟΝ (365) ΗΜΕΡΕΣ...(365) ΕΠΙ (22) ΧΡΟΝΙΑ=8000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΗΜΕΡΕΣ...ΕΠΙ (2) ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ=(16.000)...ΤΩΡΑ (103.000) - (16.000) ΕΥΡΩ = (87.000) ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ...!!!

K. Φιλλα αυτα τα γραψατε εσεις.
Και γω απλα ρωταω.
Αν καποιος δεν ειχε πιασει αυτα τα 103.000 ευρω, θα ειχε χασει 16.000 ευρω ολα αυτα τα χρονια.
Μην τα βλεπουμε ολα μονοπλευρα.
Εμενα δεν με ενδιαφερει να παρω τα χιλιαδες ευρω οπως εσεις ουτε ειμαι τζογαδορος.
Αυτο δεν σημαινει οτι ειμαι και βλακας.
Για μενα το στοιχημα ειναι επενδυση πλεον και διασκεδαση και οχι τζογος.
Ο καθενας οπως το βλεπει.
Εγω ψαχνω να βρω κατι που σε βαθος χρονου να με βγαζει κερδισμενο.
Δεν με ενδιαφερει το ποσο του κερδους που θα βγαλω.
Απλα πιστευω οτι ολοι εσεις που παιζετε σημερα για τα 50.000 ευρω και το 1.000.000 δεν θα τα παρετε ποτε αυτα τα λεφτα σημερα.
Εγω λεφτα δεν εχω για πεταμα και ουτε προκειτε να τα θυσιασω στον βωμο του τζογου περιμενοντας να κατσει ενα δελτιο αμα κατσει μεσα σε δεκαδες χρονια.
Εδω γραφω για αυτους που δεν εχουν μιζες να φορτωνουν.
Εχω μαθει εδω και χρονια να τα βλεπω ολα επενδυτικα λογω του forex που ασχολουμαι.

Κ ΕΓΩ ΚΥΝΗΓΑΩ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ...ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΠ ΟΤΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΣΕ ΚΕΦΑΛΑΙΟ...!!!

ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΕΧΩ ΠΙΑΣΕΙ ΤΑ 103.000 ΕΥΡΩ...ΚΑΙ ΑΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ...!!!

ΤΙ...ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΩ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ...???

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ...!!!

Υ.Γ...ΣΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΓΡΑΦΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΧΑΝΕΙΣ...

ΜΗΝ ΔΙΝΕΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΑΙΤ...!!!

ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...!!!
ΦΙΛΛΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.

THEO-007

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 804
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #27 στις: Μαρτίου 17, 2022, 21:59:μμ »
Μας εχετε ζαλισει με τα 103.00 ευρω που εγω δεν πιστευω οτι εγιναν ποτε.
Τα πηρατε, δεν τα πηρατε η αμυγδαλια κοντη και χωρις νερο στην ριζα.
Εγω ξερω απο πραξεις και οχι απο λογια.
Ποτε δεν βαλατε ταμειο στο παιχνιδι σας.
Αντιθετα βαζω ταμειο στα συστηματα σας.
Και παντα τα χωνετε στους αλλους για ανυπαρκτα ταμεια ενω ποτε δεν βαλατε.
Ολα καθαρα και ξαστερα ειναι.
Δεν φταιω εγω αν δεν μπορειτε εσεις να τα καταλαβετε.

« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 17, 2022, 22:35:μμ από THEO-007 »

THEO-007

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 804
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #28 στις: Μαρτίου 17, 2022, 22:09:μμ »
Kλειδωνετε τα αρθρα σας συνεχεια για να μην σας απαντουν.
Μπαινετε ομως σε κλειδωμενα αρθρα και απαντατε.
Το οτι βγαζετε καποια καλα συστηματα σας εχει δωσει εγωιστικη επαρση.
Το παρατηρησα και απεναντι στον Δοκτορα.
Δεν ειστε καθηγητης ουτε παντογνωστης κυριε Φιλλα.
Αυτο ομως θελετε να περασετε στο κοινο.
Λιγη ταπεινοφροσυνη.
Και ειλικρινα το λεω δεν θα ηθελα ποτε να ακολουθησω την τακτικη σας στο στοιχημα.
Τα συστηματα σας ναι, το σκεπτικο σας οχι.
Και θα σας πω το εξης.
Οχι δεν εχετε αναγκη απο δημοσιοτητα οπως γραψατε.
Δεν μπορειτε να ζησετε χωρις δημοσιοτητα.
Θελετε ολοι να παιζουν με τον δικο σας τροπο.
Οχι.
Δεν γινετε ολοι να παιζουν οπως παιζετε εσεις.
Δεν θα καταφερετε ποτε να κανετε τον κοσμο να παιζει οπως εσεις.
Εσεις δεν παιζετε περνα περνα η μελισσα αλλα αλλοι παιζουν.
Καλοπροαιρετα ολα.

« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 17, 2022, 22:28:μμ από THEO-007 »

javistas

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 970
  • diophantus.bet@gmail.com
Απ: Προς τον Τεο
« Απάντηση #29 στις: Μαρτίου 17, 2022, 22:45:μμ »
Τέο, είναι λάθος που γράφεις με αυτό τον τρόπο. Είναι ίσως και λόγος που δε σε ακολουθούν και άλλοι στο φόρουμ, διότι γράφεις και σβήνεις και δε μπορεί κάποιος να σουμάρει και να παρακολουθεί τι γίνεται.
Ο σωστός τρόπος είναι να γράφεις με πόσα ξεκινάς, πχ 10.000 ευρώ και κάθε φορά προσθέτεις ή αφαιρείς σε κέρδη ή χασούρα και αναφέρεις το νέο ταμείο. Αν έχεις πολλών ειδών συστήματα, διατηρείς ξεχωριστό ταμείο για το κάθε ένα. Δικαίωμά σου να γράφεις όπως θες, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και σωστό ή διευκολύνει τον αναγνώστη.