Εγω τα σβηνω φιλε και τα διορθωνω.
Οταν κανεις εδω μεσα δεν βαζει ταμειο και λεει μονο λογια του αερα αυτο θα κανω.
Θα σβηνω και θα διορθωνω.
Τωρα για την προταση σου εαν ειναι καλη δοκιμασε την να δουμε πως θα παει.
Και εαν βγει θετικη πρωτος εγω θα την ακολουθησω.
Παλαιοτερα ειχες βαλει ενα ταμειο το οποιο βγηκε αρνητικο αλλα δεν εχει σημασια.
Εχεις αρχιδια μεγαλυτερα απο καποιους αλλους εδω που ειναι μονο λογια και πατανε σε μια προγνωστικη νικη.
Οσο για μενα οταν αρχισουν ολοι και βαζουν ταμεια σοβαρα, τοτε θα βαλω και γω.
Ετσι και αλλιως εκτος απο καποια ατομα που ενδιαφεροντε ολοι οι αλλοι ειναι απλοι παρατηρητες.
Κατ' αρχήν, Χρόνια Πολλά για τη διπλή εορτή σήμερα, να ζήσει το έθνος της Ελλάδας!
Τέο, είμαστε εδώ για να δείξουμε ένα τρόπο παιξίματος, άλλος με συστήματα, άλλος χωρίς, άλλος μονά, άλλος δεκάδες.
Δεν είμαστε εδώ για να κρίνουμε κανέναν. Εμένα μου στέλνουν κερδισμένα δελτία ή δελτία που στο τσακ δεν κερδίζουν και για μένα είναι αδιανόητο το να μπορούν να προβλέπουν τόσα ματς, πχ 10δες.
Από τη στιγμή όμως που δίνεις προβλέψεις και αποδόσεις και στο τέλος γράφεις "ξέρετε είμαι θετικός στο πρόσημο του ταμείου", "οφείλεις" και να το αποδεικνύεις. Λέω οφείλεις σε εισαγωγικά γιατί φυσικά δεν έχεις καμία υποχρέωση σε κανέναν εδώ.
Αυτά, δεν υπάρχει λόγος αντιδικίας.