Welcome, Guest. Please login or register.

Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή συστημάτων  (Αναγνώστηκε 6292 φορές)

Γιάννης

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 375
  • Ενάντια στους BOOK
Κατασκευή συστημάτων
« στις: Απριλίου 29, 2022, 13:37:μμ »
Παράθεση από: ΦΙΛΛΑΣ link=topic=3229.msg11450#msg11450
ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΑ ΜΕΙΚΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ...ΔΗΛ (ΣΗΜΕΙΑ) ΚΑΙ (Δ.Ε)...!!!ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ...ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΡΩΕΙ Η ΓΚΑΝΙΟΤΑ...!!!

ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ...!!!

ΜΕ ΕΚΙΜΗΣΗ ΦΙΛΛΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ...!!!

Ζαχαρία μαζί σου!
Αυτή είναι και η κορυφωση των συστημάτων εξάλλου.
Χωρίς όρους,με κάλυψη και να μην χάνουμε από γκανιότα.
Όλος ο πλανήτης το προσπαθεί νομίζω,που ασχολείται με συστήματα.
Υπάρχουν βέβαια και άλλοι που περιμένουν το σύστημα να το βγάλει κάποιος άλλος.
Δεν είναι πάντα κακό αυτό.Μπορεί να μην έχει χρόνο κάποιος να ασχοληθεί.
Όμως τα συστήματα παρολί είναι η αρχή του παντός
Η φιλοσοφία στην δημιουργία ενός παρολί συστήματος είναι ένα βασικό συστατικό που χρειάζεται για την δημιουργία μεικτών συστημάτων.
Και κατα την ταπεινή μου άποψη,το τέλειο σύστημα,αν και όποτε βρεθεί θα είναι μεικτό.
Ίσως όχι μεικτό ,όπως το φαντάζεται κανείς ,με τριπλές δηλαδή,αλλά μπορεί με εξαπλές,επταπλές κοκ

ΦΙΛΛΑΣ

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2582
  • ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ (ΠΕΡΝΑ-ΠΕΡΝΑ) Η ΜΕΛΙΣΣΑ...!!!
Απ: Κατασκευή συστημάτων
« Απάντηση #1 στις: Απριλίου 29, 2022, 15:51:μμ »
ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΓΚΑ...ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ...ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΕΣΑ...!!!
ΦΙΛΛΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.

guest1861

  • Επισκέπτης
Απ: Κατασκευή συστημάτων
« Απάντηση #2 στις: Απριλίου 29, 2022, 22:39:μμ »
καλησπερα τα παιδια.
πολυ καλά τα συστηματα ΖΑΧΑΡΙΑ .! ΜΠΡΑΒΟ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΙΜΟ.
ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΓΩΝΩΝ ΜΕ ΜΟΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΧ 3 5 7 9 11 ΚΛΠ ΠΑΝΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΜΙΑ ΜΟΝΗ ΣΤΗΛΗ 'Η ΜΙΑ ΖΥΓΗ. ΥΠΕΡΤΑΙΡΕΙ ΔΗΛ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ. ΓΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΠΧ GG NG ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΒΑΝΤΑΖ ΤΗΣ ΜΙΑ ΣΤΗΛΗΣ.
ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ !