ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΑ ΜΕΙΚΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ...ΔΗΛ (ΣΗΜΕΙΑ) ΚΑΙ (Δ.Ε)...!!!ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ...ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΡΩΕΙ Η ΓΚΑΝΙΟΤΑ...!!!
ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ...!!!
ΜΕ ΕΚΙΜΗΣΗ ΦΙΛΛΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ...!!!
Ζαχαρία μαζί σου!
Αυτή είναι και η κορυφωση των συστημάτων εξάλλου.
Χωρίς όρους,με κάλυψη και να μην χάνουμε από γκανιότα.
Όλος ο πλανήτης το προσπαθεί νομίζω,που ασχολείται με συστήματα.
Υπάρχουν βέβαια και άλλοι που περιμένουν το σύστημα να το βγάλει κάποιος άλλος.
Δεν είναι πάντα κακό αυτό.Μπορεί να μην έχει χρόνο κάποιος να ασχοληθεί.
Όμως τα συστήματα παρολί είναι η αρχή του παντός
Η φιλοσοφία στην δημιουργία ενός παρολί συστήματος είναι ένα βασικό συστατικό που χρειάζεται για την δημιουργία μεικτών συστημάτων.
Και κατα την ταπεινή μου άποψη,το τέλειο σύστημα,αν και όποτε βρεθεί θα είναι μεικτό.
Ίσως όχι μεικτό ,όπως το φαντάζεται κανείς ,με τριπλές δηλαδή,αλλά μπορεί με εξαπλές,επταπλές κοκ